Formowanie zespołu a praca na celach
przez Katarzyna Kłobukowska
Odsłony: 10

Skuteczny zespół to potężny zasób dla biznesu, klientów, jak również dla członków samego zespołu. By taki zespół powstał, konieczne jest jednak ścisłe skoncentrowanie się celach przyświecających jego powstawaniu, zarówno tych krótko, jak i długoterminowych, oraz na korzyściach jakie mogą z tego wynikać.

Czytaj więcej
Inteligentna rekrutacja a efektywność zespołu obsługi klienta
przez Katarzyna Kłobukowska
Odsłony: 99

Dbanie o klienta to podstawa. Nie tylko wtedy, kiedy wszystko idzie na opak, lecz także w czasie, kiedy sprawy układają się po naszej myśli. Przysparza to firmie sojuszników oraz trwale buduje zaangażowanie klientów. Tworzenie sprawnie działających działów obsługi klienta w organizacjach, których podstawą działania jest właśnie praca z klientem wydaje się wszystkim zrozumiałe, nie wszyscy jednak pamiętają o podstawowym czynniku warunkującym sukces: o pracownikach.

Czytaj więcej
Jak świadomie budować zespół?
przez Katarzyna Kłobukowska
Odsłony: 90

W ostatnich latach w wielu organizacjach daje się zaobserwować następujący trend: raz w roku w ramach budowania zespołu pracownicy zapraszani są na wyjazd integracyjny w dowolnie wybrane miejsce, gdzie czekają na nich różnego rodzaju atrakcje: ścianka wspinaczkowa, quady, wizyta w parku linowym, escape room itd. Niestety w wielu przypadkach na tym się kończy.

Czytaj więcej